Ekonomski institut dobitnik priznanja „Superbrands Srbija“ za 2012-2013. godinu

Ekonomski institut dobitnik priznanja „Superbrands Srbija“ za 2012-2013. godinu
26. april 2013 , Beograd

Ekonomski institut je dobitnik priznanja „Superbrands Srbija“ za 2012-2013. godinu, koje je dodeljeno generalnom direktoru, Draganu Šagovnoviću na svečanosti organizovanoj 25. aprila 2013. godine u hotelu Metropol u Beogradu.

 

 

Kompanije koje su ponele titulu „Superbrands Srbija” 2012-2013. izabrane su nakon ispitivanja tržišta, javnog mnjenja cele Srbije i ocena članova nezavisnog Saveta Superbrands-a, koji je sastavljen od vodećih ličnosti ekonomije, marketinga i medija. Priznanje „Superbrands Srbija” ove godine dodeljeno je u 34 kategorije.

Predsednik Saveta „Superbrends Srbija” Toplica Spasojević rekao je na svečanosti da je u konkurenciji za izbor korporativnog superbrenda bilo oko 1.600 najpoznatijih brendova u našoj zemlji.

„Brendovi su važni za privredu uopšte, jer na taj način postaju prepoznatljivi, da bi postigli veću cenu i ostvarili veći profit njihovim proizvođačima, ali i da afirmišu kvalitet i podignu nivo konkurencije” rekao je Spasojević i naglasio da je na kraju najvažniji - zadovoljan potrošač.

„Superbrands” je osnovan 1994. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu Velike Britanije i Severne Irske i to je vodeća svetska platforma za promociju brendova, koja poboljšava informisanost o brendiranju i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je sada više od 80 širom sveta. „Superbrands” je prvi put u Srbiji pokrenuo TGI Group International d.o.o. 2007. godine, kao način da se oda priznanje najjačim brendovima u zemlji.

 

Izvod o Ekonomskom institutu

Naslovna strana Ekonomskog instituta