Izdavaštvo

Ekonomski institut, samostalno i u saradnji sa drugim izdavačkim organizacijama, izdaje knjige, časopise i druge stručne publikacije.

U proteklih sedamdeset i pet godina u izdanju Instituta objavljeno je više od 130 knjiga.

Mesečni bilten „Makroekonomske analize i trendovi“ – MAT je najuticajniji stručni časopis u oblasti makroekonomskih istraživanja u zemlji, koji objavljuje Ekonomski institut u saradnji sa Privrednom komorom Srbije.

Ekonomski institut je izdavač naučnog časopisa Industrija, koja izlazi uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Industrija već četiri decenije obrađuje širok spektar naučnih i stručnih tema, donosi rezultate istraživanja konkretnih slučajeva poslovanja preduzeća, grana privrede i regiona, analizira uticaj globalnih trendova na privredna zbivanja. Izlazi tromesečno, od 2012. na engleskom jeziku.

Nacionalna poslovna revija (NPR), kao časopis koji se bavi najaktuelnijim privrednim temama predstavljao je prvi srpski magazin za poslovnu elitu koji se izdaje uz licencu Harvard biznis revije (Harvard business review), za čiju realizacju su se pobrinuli Ekonomski institut i Privredna komora Srbije.

Naučno istraživanje

Ekonomski institut je istraživačko razvojni institut akreditovan kod Ministarstva prosvete i nauke Republike Srbije.

Savetovanje

Ekonomski institut pruža savetodavne usluge domaćim i stranim kompanijama, institucijama i drugim organizacijama privatnog i javnog sektora.

Izdavaštvo

Ekonomski institut, samostalno i u saradnji sa drugim izdavačkim organizacijama, izdaje knjige, časopise i druge stručne publikacije.

Organizacije događaja

Ekonomski institut je tokom više od sedam decenija postojanja bio organizator, suorganizator i partner u organizaciji na stotine događaja – naučnih i stručnih skupova, kongresa, foruma, konferencija, okruglih stolova, prezentacija i promocija za svoje i potrebe klijenata.

Edukacija

Ekonomski institut organizuje profesionalnu obuku i usavršavanje za preduzetnike, menadžere i zaposlene u kompanijama, institucijama i drugim organizacijama, sa ciljem da polaznici steknu sistematsko znanje i veštine u oblastima relevantnim za poslovanje i aktivnosti koje obavljaju.